veljavni od 26.05.2018

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

 

1. Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna le za pridobitev članstva. Vnešeni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!

 

2. Naročilo

Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 15. uro. Prodajalec v roku 1 – 3 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila oziroma v primeru plačila po predračunu v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po prejetem plačilu.

 

3. Plačevanje

Plačilne možnosti so naslednje: a.) po povzetju; pošiljko pošljemo preko kurirske službe z odkupno vrednostjo, b.) po predracunu z 2% popusta za avansno plačilo; ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pošljemo na željeni naslov.

3.1. Plačilo z gotovino po povzetju

V kolikor želite, da vam blago dostavimo do vaših vrat, delovnega mesta ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo z gotovino po povzetju, je možno le plačilo z gotovino. Ob prevzemu morate biti prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. Strošek dostave bo obračunan po veljavnem ceniku, ki ga lahko najdete pod zavihkom dostava. Ob prevzemu ste dolžni poravnati stroške naročenih izdelkov in stroške dostave v kolikor ni navedeno drugače (brezplačna dostava).

3.2. Plačilo s predhodnim nakazilom na transakcijski račun

Naročeno blago lahko na katerikoli banki ali Pošti Slovenije plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja MIKROVAR d.o.o.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega e-poštnega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu navedite kot sklic številko vašega naročila in nam tako zagotovite hitrejšo izvedbo celotnega procesa. Dobavni rok prične teči z dnevom, ko prejmemo sredstva na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila. Pri nakupu nakupu po predračunu lahko izberete dostavo na dom ali kupljeno blago prevzamete osebno na sedežu naše trgovine. V kolikor se boste odločili za omenjeni način vam bomo priznali 2% dodatnega popusta na končno ceno z DDV.

V primeru, da na podani e-poštni naslov slučajno niste prejeli navodil (TRR, Sklic, …) za plačilo zneska, so podatki naslednji:

MIKROVAR trgovina in posredništvo d.o.o.
Davčna številka SI: 28844521
Matična številka: 3560791000
Teharska cesta 92A, Celje, 3000 Celje
031 587434 (031587434, +38631587434)
IBAN SI56 3400 0100 6968 519 (odprt 2.6.2009, Sparkasse d.d.)

3.3. Plačilo z gotovino na sedežu podjetja

Če se odločite za osebni prevzem naročenega blaga na sedežu podjetja lahko kupnino v celoti poravnate z gotovino ob prevzemu.

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno kartico / ob oddaji naročila preko spleta. V spletni trgovini bernardpivo.si lahko kupljeno blago plačate s kreditno kartico.

 

4. Dostava

Stroški pošiljanja skupaj z DDV znašajo 3,90 EUR. Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 500,00 EUR z DDV. Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik vendar le po predhodnem dogovoruMesto prevzema: Mikrovar d.o.o. Teharska cesta 92, tel.: 0038631587434.

 

5. Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.

 

6. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14 (velja samo za fizične stranke). dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe velja samo za fizične stranke. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: baton (at) baton.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

 

7. Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 0038631587434, preko e-pošte: mikrovar@gmail.com, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: mikrovar@gmail.com ali preko telefonske št.: 0038631587434.

 

8. Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

 

9. Mnenja in komentarji uporabnikov

Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine Bernardpivo ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

 

10. Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

11. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je direktor družbe Mikrovar d.o.o. Tomaž Aleš; gsm: 0038631587434, e-pošta: mikrovar@gmail.com Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

12. Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje Mikrovar d.o.o., ki upravlja spletno trgovino Bernardpivo (https://bernardpivo.si) se pri svojem poslovanju zavzema za koretno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Podjetje Mikrovar d.o.o. za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek naslov in kraj bivanja naslov za pošiljanje naročenega blaga naslov elektronske pošte (uporabniško ime) geslo v enkriptirani (šifrirani obliki) ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo. Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino. Izjemno razkritje osebnih podatkov Podatki, ki jih podjetje Mikrovar d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

13. Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Mikrovar d.o.o.
Teharska cesta 92a
3000, Celje
tel:0038631587434
mikrovar@gmail.com
www.bernardpivo.si

Osnovni podatki:
Davčna št.: 28844521
Matična št.: 3560791000
ID za DDV: SI28844521

Tomaž Aleš
direktor